söndag 15 april 2012

Race

Gt ringde mig på lördagskvällen och talade om hur mycket snö det var i stockholmstrakten,jag hade tänkt att åka dit och köra idag. Hemma i sala behöver man inte tvätta cykeln efter att man kört, jag stannar hemma och kör själv sa jag till Gt. Efter en liten stund ringde Gt och sa att jag och Samuel kommer till sala och kör med dig istället. Sen fick jag medelande att Ville och Jesper kommer. Kanon bana och kanon cyklister startade och jag behövde inte tugga damm så många meter eftersom det blev förnedring redan efter starten, hoppas att det är pga jag varit sjuk annars börjar jag bli orolig. Gt vann Samuel 2a. jesper3a jag4a och Ville5a pga punka. Alla värkade helnöjda glada över det torra föret.

1 kommentar:

  1. Tack för ett mkt trevligt Race! Precis vad jag behövde:-)

    SvaraRadera