lördag 21 april 2012

Kringelloppet

Efter att varit sjuk i 3v så hade jag inte några förväntningar på någon bra placering. Har inte kollat var jag slutade men jag tror att jag hade några bakom mig i mål. Nu kan det nog inte gå sämre och det är bara att titta framåt och glömma dagens tävling. Letar positiva stunder under loppet och det gick inte så enormt tungt på 2a varvet och var upp på 6e plats och nosa, tänkte att det känns ganska bra och nu släpper det nog. Dom bakifrån kom som möten och det var bara att rulla vidare och se en efter en plocka mig, men 2a varvet var varjefall positivt. När jag kom hem låg Maria och Ebba och tittade på tv och vilade lite, Ebbahade lite ont i magen och låg och kved ibland. När jag sätter mig upp sätter hon sig upp och håller sig för munnen och spyr rätt ut i våran säng och det ända jag fick tag i var min fin skjorta som låg på pallen. Känner inte för att ha den på mig just nu eftersom den blev helt full, efteråt frågar Ebba vad som hände för hon har alldrig spytt förut. Nu hoppas jag att det var någonting som hon ätit och att det inte är magsjuka som inte skulle vara vidare lyckat för mig och Maria just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar