söndag 1 april 2012

Äntligen lite cykling

Nu har jag varit ute två ggr och cyklat, det har inte varit någon superfart men det har varjefall varit cykling. Idag körde jag en runda som jag brukar köra när jag vill komma igång inför tävlingarna hemma, det märktes ordentligt att det är lite tidigt att köra så pass tuffa stigningar men det känndes skönt i benen. Det är rejäla backar som det är 23% lutning och det är varijerat med asfalt, betong och grusväg, jag har letat lite grusvägar och jag hittade några nya stigar som är fina att köra på. Maria har verkligen blivit sjuk och hon ligger fortfarande, hon har extrem huvudvärk och ont i öronen . Till och med svärfar blev liggande så nu är det bara 1 dag kvar av denna skitresa och vi längtar hem allihop. Har aldrig varit med om att alla har blivit sjuka så ordentligt i ett sällskap när man varit på resa. Hoppas att jag kan köra några timmar i morgon och grilla benen lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar