söndag 11 mars 2012

Salbohedsracet

Tre startande och garnterat pallplats, starten gick och vi höll ihop i hela slalom backen och ner i min nya slinga i backen men jag körde ner i en grop i en tvär kurva. Fick sätta ner foten och det blev några meter direkt till GT som helt omänskligt bara tryckte på uppför. När vi kom in i dom tekniska partierna tog jag några meter på honom, visste att GB låg bakom mig men jag körde ifatt honom eftersom han hade kört lite fel. GT körde sitt race och jag ochGB hade lite fajt några varv, han var lite starkare uppför men jag skapade lucka på dom tekniska bitarna på banan. Det blev stora avstånd mellan oss tre men det var otroligt roligt att köra . Fint väder och otroligt torra stigar och backar som var presis lika jobbiga som dom brukar vara. Jag tror att den längsta backen går att köra redan nu i veckan och det kommer nog att gå köra hela banan till helgen. Kul att dom ville komma och det skulle vara kul om det var några mer på startlinjen nästa race.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar