tisdag 27 mars 2012

Börjar med feber

På resan ner till Spanien kännde jag att det började kännas lite konstigt i kroppen. Helt matt när vi skulle hämta hyrbilen men jag tänkte att det var nog resan som satt i benen, när vi var framme vid huset ville jag inte göra någonting alls. Natten blev tuff och jag hade hög feber svettades som en gnu. Jag kännde mig inte något vidare i går heller,men idag tog jag och Maria och cyklade en liten runda och jag skarvade på lite när hon rullade hem. Det känns inte optimalt i halsen men blir det inte sämre under natten blir det en lugn tripp till competa uppe i bergen och det kanske blir ett bergspass till om det känns bra i halsen. Vi är lite halvkrassliga alla utom svärfar men han har nog alldrig varit sjuk i hela sitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar