lördag 11 februari 2012

Testkörning

Idag testade jag både kroppen och min bana,efter en vecka med halsont testade jag banan i lungt tempo. Just nu känns det toppen i halsen men det visar sig i morgon bitti. Det kommer bli ett träningsrace på min bana i salbohed på lördag den 18e och det blir start kl 11,00och samling vid 10,00. Det kommer bli en snabb med några tekniska partier som är nya på min sommar bana,den har även några uppförsbackar som känns efter några varv. Det kommer att bli internationellt startfällt med Rolf Svensson Varbergs eller tvååkers stållthet och sen hoppas jag att det fyller på med fler startande.Hade tänkt att vi skulle köra ca 60min och sedan fika efteråt. Nu ska jag gå ock lägga mig så att jag är pigg i morgon bitti för att jag ska åka upp till Norberg och stå vägvakt på Engelbrektsloppet. Det blir jag och Gunnar Bäckgren som har ansvaret för en ganska jobbig vägövergång som det åker mycket bilar på, det blir att skotta ut snö efter att vi släppt fram bilarna. Tänkte även att övertala Gunnar och lite fler norbergare att komma på lördag.

2 kommentarer:

  1. Hej jag tänkte försöka komma och köra vinter-racet. Jag ska även försöka få med mig löparen Patrik.
    //Christer C

    SvaraRadera
  2. Tjena Tommy!

    Jag får inte till det i helgen. Ska fira min fars fördelesdag coh trodde det var närmre. Men det blir tyvärr för mycket tid som försvinner på dagen. Men någon gång ska jag komma och köra. Du verkar ju ha gott om höjdmeter på banan:-)

    SvaraRadera