fredag 6 januari 2012

Ifrånåkt





Man måste vara bra dum när man åker bil i 2tim för att bli totalt förnedrad. Drog till Norrtälje och körde deras trettondags race i morse, jag har aldrig haft någon fart på kroppen på vintrarna men på vägen dit tänkte jag att idag ska jag bita i några varv. Redan på startrakan fick jag släppa och kämpa för att komma ifatt och sedan i första backen parkerade jag och mina ben blev som sten. GT och Ville drog iväg som en avlöning och sedan Stefan en bit därefter sen jag långt därefter. Jag hade inte så hög fart så jag hann titta på GT och Ville mellan slingorna och givetvis när dom varvade mig och fan vad dom körde fort. Men det är alltid roligt att träffas och cykla lite och det är alltid roligt att komma till Norrtälje, man är alltid välkommen av alla som är där och kör eller tittar. När jag kom hem blev det en stöd vila med Ebba i soffan och jag tittade på bollibompa(eller sov).

1 kommentar:

  1. kul att du kom och jag lovar hänga med GT till din hemmaplan nästa gång du har race!

    SvaraRadera