måndag 19 september 2011

Äntligen träning


Idag har jag testat att köra i full fart och jag drog till min bana i salbohed. Körde 3 varv och jag maxade 1varv och det kändes riktigt bra fast att jag inte har cyklat på 2veckor. Hoppas att det inte blir något bakslag med förkylningen, jag kommer att köra svealands om det känns bra i halsen i veckan. Hoppas verkligen att det inte kommer tillbaka för jag är grymt tävlinssugen. Det är otroligt stressigt på jobbet och kroppen mår inte riktigt som den ska och min axel tål inte bygghets. Just nu ligger vi efter pga att det är för få målare och varje dag är som ett hårt xc lopp. Det har inte varit helt ok när jag inte har kunnat träna så man kryper nästan på väggarna, tur att Maria är van. Kommer att ta det lugnt i morgon eftersom Maria ska bort men jag kommer köra hårt på onsdag om halsen vill det. Lite positivt har det varit trots allt elände, jag har städat garaget och monterat hyllor och krokar till sladdar ,slangar mm. Det känns som att jag kommer in i fel garage när jag öppnar dörren, det kommer vara helt klart nästa väcka. Den 28 kommer jag att operera mina ögon och jag måste vara sjukskriven 1v, man får inte träna eller få damm i ögonen. Ska även röntga mitt knä nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar