onsdag 31 augusti 2011

Dålig träning

Nu vet jag att pigga ben är färskvara,det gör bara ont när man tar i. Testade att köra intervaller i salbohed men jag kunde höra benen säga att du är inte klok som ska uppför den backen, körde 5st av ren grinighet och det hade gått fortare med skidor. Ikväll körde jag lite blandad körning och det gör ont i mitt knä, kommer köra toor moden loppet på lördag men jag tror inte på något pang lopp. Vi körde triatlon staffet i lördags och vi kom 3a som lag. det var vi nöjda med men jag körde lite saktare än jag brukar köra på den banan. Det är ganska jobbigt på jobbet just nu, har spacklat och grängat upp 2,5 ton spackel på 1vecka. Det positiva är att jag har fått tid för undersökning av knät och jag kommer troligen att operera mina ögon om några veckor,har fått en tid so jag bara ska tacka ja till. Sen har jag bara en axel som ska fixas sen är jag som en ny människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar