tisdag 5 juli 2011

Ett pass kvar

Nu har jag bara ett hårt träningspass kvar innan SM och VM. Jag kommer även köra mörksuggan som ett rullpass. Kvällens träningstävling flöt på kanon och även ett nytt varvrekord och jämna varvtider, troligen börjar det bli fina idealspår som går att åka fort i men tror även att formen har kommit. Jag kör en växel tyngre i varje backe än tidigare och jag känner det bara positivt att ta i. Lätt rull i morgon och race på torsdag, sedan kann jag inte göra så mycket mer inför mitt mål vm i Brasilien och givetvis sm i Borås. Ett ganska hårdarbetat bygge hamnade jag på den här veckan och tycker inte att det är så värst positivt men det är ju bara tre dagar kvar till semestern. Vi åker till rättvik på söndag morgon sedan åker jag själv till borås. Jag tävlar på onsdag och torsdag och åker hem så fort jag kan, fredagen går åt att packa ner cykeln och tvätta lite,på lördagen åker vi till Brsilien och är framme på söndagkväll. Får måndagen till vilodag och plocka ihop cykeln sedan börjar träningen på tisdagen och jag tävlar på lördag.

1 kommentar:

  1. Låter riktigt gött!

    Läser din blogg dagligen, och blir peppad för att trampa på ytterligare några mil varje dag!!

    SvaraRadera