lördag 25 juni 2011

Medaljen

Trots rejäl halsont tog jag en sjansning att starta idag. Lite sliten i halsen nu på kvällen men det var det värt. Jag var uppe på andra plats på tredje varvet men jag släppte Italjenaren men kom ifatt på femte varvet och jag viste att jag skulle ta honom i utförskörningen på slutet och det viste han med. Han satsade allt på utgången på sista varvet och han viste även att jag åkte sämre startbacken som var en lång slakmota, han fick en rejäl lucka och mina ben ville inte trycka på. Efteråt sa han att han var orolig inför sista backen eftersom att jag plockade in honom varje varv , men det räckte inte på sista varvet . Men jag vet att med en frisk hals hade jag blivit tvåa

6 kommentarer:

  1. Grattis Tommy, riktigt bra jobbat. Ha de. Vi hörs.
    Johan

    SvaraRadera
  2. Grattis för tusan Tommy!
    Stark som vanligt ;)

    SvaraRadera
  3. Stort grattis Tommy. Riktigt grymt kört

    SvaraRadera
  4. GRATTIS gubben!
    well done :-)

    SvaraRadera
  5. Grattis Tommy, jättekul!!!

    Michael J

    SvaraRadera
  6. Grattis Tommy!

    medaljen är du väl värd!

    Mats Rosén

    SvaraRadera