lördag 21 maj 2011

Ebba kan själv

Efter grillningen i kväll sa vi att vi skulle täna lite på att lära Ebba cykla. Det tog ca 10m sen cyklade hon själv, och hon har även lärt sig att starta själv. Efter 30min var det dags att gå in och då kommer det en skön kommentar från henne,men jag har ju inte lärt mig att cykla på bakhjulet. Själv körde jag lvg idag och det blev en blåsig tillställning. Satt bra och längtade till sista backen och jag hde hoppas att jag kunde gasa lite, men när vi kom dit ville inte benen och jag såg klungan försvinna. Efter halva backen vaknade benen och jag fick fart och då plockade jag hälften av klungan. Synd bara att när man kör motionslopp finns det så många världsmästare som talar om för alla hur dom ska köra och så gör dom helt fel själv. Idag hade vi en sådan mupp som gnällde bättre än han cyklade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar