fredag 15 april 2011

Brutet revben

I går fixade jag det sista på tävlingshojen, jag cyklade lite på gården och justerade lite sadelvinklar. Jag hade lilla dörren till garaget öppen så det var bara att åka in och skruva, jag hittade en skön sittställning och allt verkade bra så det var bara att köra in i garaget. När jag svängde in genom dörren ramlade jag handlöst in i dörrkarmen och ner på golvet. Kännde att det knakade till i bröstet och jag vaknade med grym smärta i morse. Typiskt när jag börjar känna att det börjar att släppa och jag börjar få mer fart i benen. Skulle åka båda kepsarna den här helgen men det blit troligen bara trainer för mig. Är otroligt sugen att testa nya Allebiken som känns otroligt rapp och snabb. 8kg med skumpargaffel är ok men jag hoppas att jag kan montera dit min stela gaffel till s-tälje, men styrröretär lite för kort men jag hoppas att jag hittar en stam som inte bygger så mycket på höjden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar