tisdag 25 januari 2011

Wallmans

I lördags em åkte vi till stockholm och vi i stort sett sprang upp till hotellrummet, svidade om till gåbortkläderna och sedan vidare till Wallmans. Vi hann sitta en liten stund innan uppträdandet och maten började. God mat och god dryck men det blev mest vatten för min del eftersom att jag skulle cykla hem. Men det blev ganska sent för mig (ca 02.00), och när jag gick ner för att äta frulle kändes det att jag hade sovit lite för lite. Åkte bil till Kistamässan som dom andra skulle gå på, det sken upp och blev en underbar dag. Tung cykel och trögrullade däck blev snittfarten ca 21km och tid 5,44 och det blev bara 12 mil. Problemet kom efter Enköping då det blev dimma och det var som att köra i ett mjölkpaket, jag viste att det skulle bli mörkt innan jag var hemma därför hade jag plockat på all belysning jag hade. Sista milen blev det totalt svart ute och jag blev tvungen att ta en grusväg sista biten. Hemma väntade Ebba med ett varmt bad och hon skrubbade ryggen på mig med en badgroda och hon påstod att det skulle vara skönt. Har precis kommit in från lite härliga intervaller. Tror att min cykel kommer i morgon, och jag har fått tillbaka min telefon som hade pajat så nu kan jag blogga med den igen när jag har installerat den igen eftersom dom hade blåst ur den helt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar