söndag 21 november 2010

Tidig lucia

När jag kom hem idag möttes jag av Lucia med sång och hela kitet. Igår gick jag och Danne runt runt på mässan och tittade på alla prylar som visades där, men det känns som man varit där förut och att det inte hänt så mycket på cykel fronten. Men det är alltid roligt att vara där och titta och framförallt att träffa massa kompisar. Ganska sega åkte vi hem till danne och jag fick en kopp kaffe,sen tog vi en promenad i jönköping centrum och lite site sajing till Dannes skola. Vi gick sedan med raska steg till en godisaffär och jag köpte givetvis förmycket godis. Sedan visade danne sin nya tallang som han lärt sig efter cykelkariären och hans matlagnings kunskap är kanon. Vi käkade och kollade lite på tv, sen blev det en film. Kom i säng ca 12,30 och jag vaknade strax före 05,00 med en grym huvudvärk så svetten rann i pannan, det känns inte roligt att må sådär dålig när man inte har tagit en endaste droppe alkohål och man känner sig ganska vilsen när man inte är hemma .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar