måndag 11 oktober 2010

Nu hoppas jag det blir sista gången jag klipper gräsmattan i år, när jag stog och högg lite ved hörde jag Ebba brumma och ryckandes i alla spakarna som en riktig F1 stjärna. Jag har inte tränat på en månad nu, men jag har varit ut och rullat några gånger. I onsdags testade jag att köra max och hade en näradödenupplevelse, jag ville prova om det gick att köra km på lördagen. Åkte till norberg och var skit sugen på att tävla, jag viste att jag skulle tappa men gick ut ganska hårt på första varvet och fick en lucka direkt men Gunnar Bäckgren täppte till på andra varvet och när jag parkerade mina stumma ben stack han som en avlöning och sen såg jag inte honom mer.På kvällen hade vi klubbfest och jag drog till med en seger på tipspromenaden, jag var den enda som inte läste frågorna utan bara kryssade lite som jag ville.Snart är mitt nya träningsrum klart men att man måste vänta på den där målarn som hela tiden har nån dum bortföklaring typiskt hantvärkare.En vecka kvar innan jag drar igång vinter träningen och hoppas att det blivit målat innan jag börjar plocka in mina tränings prylar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar