måndag 16 augusti 2010

Södertälje xc

Igår körde jag cupen i södertälje, dom har en småkuperad och grymt jobbig och snabb bana.Jag är inte nöjd med kännslan i körningen men jag får vara nöjd med en 3e plats trots allt. Peter Karlsson stack precis innan varvningen på 1a varvet och som han åker nu är han den bästa men jag är besviken på mig själv att jag släppte Ulf Johansson på 4e varvet. Det kändes som att jag hade husvagnen på släp efter och kunnde inte svara på hans lilla ryck. Jag måste hitta formen innan jag åker till Pra loop i Frankrike på EM,det kändes som benen var på gång i onsdags så det kanske släpper denna vecka. På onsdag kommer jag köra tävling med mig själv på min bana, sedan kör jag antingen ett race på lördag eller söndag. I morgon kommer jag köra naturliga intervaller på grusvägar med hög fart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar