lördag 31 juli 2010

Snart veteran

Daniel Eriksson kom i torsdags till Sala och hade cykeln med sig , han hängde med mig till Norrtälje för att jag hade blivit inbjuden att köra deras km. Det var en tuff bana som hade det mesta man vill ha när man kör mtb, jag hade kanon ben under hela loppet men Danne hade goda ben ca 500m sen tog hans ben slut. Han blir veteran nästa år så vem vet om han börjar cykla igen. Vi har varit ute och kört två tränings pass här i Sala och hanns slätdrag finns kvar ännu, jag har inte en skugga på slätan mot han. Han fick prova min bana som jag ska ha en tränings tävling nästa söndag och han tycker att det är tur att han inte ska vara med då. Ikväll ska vi gå på konsert med status här i Sala med hela fam Eriksson som kom med sin husbil igår em , nu är det dags att tända grillen ropar dom där nere

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar