måndag 5 juli 2010

Sjuk

Jag har nu gått 1v med lite ont i halsen och varit hes. idag fick jag komma in till vårdcentralen , fick ta en massa prover och sedan träffa en läkare. Virus på stämmbanden var min dom och det måste självläka innan jag får träna. Så det ser ganska mörkt ut för mig inför SM i Rättvik. Men ännu finns det hopp fast tiden går skit fort just nu, det positiva är att mina goda ben känns fortfarande överdrivet spralliga. Om allt går vägen så åker jag nog suggan som ett rull pass på söndag.

4 kommentarer:

  1. Krya på dig;(
    Dick

    SvaraRadera
  2. En gammal räv7 juli 2010 kl. 10:09

    Krya på dig nu så ses vi om en vecka ;-)

    SvaraRadera
  3. Tack,jag ska ev rulla på trainern utan motstånd ikväll
    Tommy

    SvaraRadera
  4. ojojoj pappa inte bra att vara sjuk. nu får du se till att bli frisk för allas skull. vet ju hur grinig du blir om du inte får cykla :) hehe kram din kloka dotter

    SvaraRadera