fredag 4 juni 2010

Nya cyklar

Idag hämtade jag våra nya cyklar i Kista hos Jimmy på mtb shoppen. Åkte till kim i Uppsala och hämtade mina nya hjul som han spännde upp ekringen. När jag kom hem efter att jag hade hämtat Ebba hos mormor grillade vi hamburgare, sedan började jag tröttna på allt tjat på Ebba att pappa sätt ihop min tävlings cykel snälla.Det blev hennes cykel som jag monterade ihop först och sedan var jag ganska ivrig att sätta ihop min racer,imorgon blir det en liten tur på nya skapelsen. Jag har ganska ont i axeln och handen efter vurpan och jag tänkte försöka köra lite lungt och känna efter. Hoppas att jag kan köra mtb på söndag, om det känns bra kommer jag nog åka till Ola i Örebro och köra en tränings tävling. Det skulle var kul att bli sparrad av duktiga små h30 gossar,men jag åker inte dit om det inte känns bra i axeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar