tisdag 1 juni 2010

Cykelboden cup

I dag körde jag ett linjelopp hemma i sala och sista racet med min otroligt slitna racer. Det blev även min första krasch på racern, det blev en vurpa i klungan och det bara smällde precis framför mig. Jag gick runt framlänges när jag körde in i ryggen på Mathias som kanade på asfalten,det blev lite tråkigt att Mathias och Anders fick åka varsin ambulans från platsen.Mathias viste inte vart han var och hade slagit i huvudet ordentligt,och Anders bröt ett finger och slog axeln urled. Min axel och handflata blev rejält blåa och ömma och jag tror att jag blir tvungen att hoppa över träningen några dagar. Jaghade tänkt åka till Ola Hellström i Örebro och tränan i helgen men jag tror inte min axel vill det. På fredag åker jag först till Kim i Uppsala och han ska spänna och rikta mina nya hjul, åker sedan till Jimmy Lindgren på mtb shoppen för att hämta min nya racer och även Ebbas nya tävlings cykel som hon säger. Hela helgen har jag arbetat i trädgården och byggt en stödmur och jag har även förberett den nya gräsmattan som jag ska så i morgon kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar