fredag 7 maj 2010

Hjo

Sitter nu själv i husvagnen på en camping i Hjo. Har slafsat i mig spagetti och köttfärsås , och nu är man proppmätt. Stessade ner efter jobbet och jag kastade av husvagnen på en camping, åkte upp och provade banan. Kanon rolig bana men lite försnäll och snabb för att det ska passa mig. Banan var snus torr och det dammade på flera ställen på banan. När man sitter själv och uggla i husvagnen kommer saknaden av familjen men det är tur att man har telefon så att man kan prata med dom där hemma. Ebba berättade att hon och mamma hade byggt en koja på övervåningen och att man kunde gå in här och där. Det blir sov morgon i morgon eftersom att jag startar efter kl 13,00, jag tycker inte om att starta så sent på dagen. Nu ska jag sätta på lite kaffe och sedan titta lite på en film, jag har tagit Ebbas dvd spelare till bilen utan att fråga henne men det går nog bra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar