onsdag 31 mars 2010

Segertårta

Idag körde jag min 1a tävling med mig själv. Jag körde min egna xc bana i tävlingsfart och jag fick bita i ordentligt i uppförsbackarna, nerför var det skit kul och det lutade riktigt bra utför. Maria var med och fotade lite men hon klagade på att det inte gick att gå på banan hon bara kanade ner för backen. Vi var ner på stan och köpte glass åt Ebba och handlade lite prylar. Sedan hade Ebba bestämt att vi skulle göra en tårta som avslut på semestern , och jag tog det som en seger tårta. I morgon har jag bestämt träff uppe i competa med Maria och vi ska ta en fika på ett mysigt fik på torget. Jag tar en längre väg med några fler backar , backen upp till competa tar ca 40 min . På fredag åker vi hem till snön och på med vinter kläderna , urk.

1 kommentar:

  1. pappa all snö är nästan bort :) men idag har det spö regnat och åskat o blixtrat och det är inget april skämt..

    SvaraRadera