söndag 7 mars 2010

Lyckad vecka

Träningsmässigt har det varit en perfekt vecka. Intervallerna har gått bra att köra trots att jag har varit trött efter jobbet. På trainern har jag kört mycket i vinter och den senaste månaden har jag kört race på torsdagar i olika backar, och jag försöker pressa tiderna och jag kapade tiden i torsdags med 4 sek. Allt börjar falla på plats och det känns skönt eftersom dom senaste säsonger har jag varit sjuk, måste skaffa mer vikter till skivstången till nästa vinter eftersom jag har bara 110 kg och knäböjningarna går lite för lätt. Hälgens träning har jag kört ute, det är nog 1 månad sedan jag körde ute och det var underbart väder i lördags, idag var det lite kallt när jag började men blev varmare och varmare mitt på dagen. Körde 3 tim i ganska hårt tempo och gjorde några tempohöjningar i några små bakar och jag tror att jag är på rätt väg. Jag har ändrat lite i mitt tränings program den här vintern och jag får se hur det kommer kännas när det drar igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar