söndag 28 mars 2010

Härligt väder

Härligt väder och härlig cykling om inte vägarna har regnat bort. Igår hade jag en grymt fin tur på 5 tim , det blev 2500 höjdmeter och det känndes som att jag kunde köra 5 till. Idag rullade jag och Maria iväg tillsamans sen vek jag av mot bergen och skulle testa en ny väg och det skulle visa sig att det blev en riktig natur upplevelse och strax innan toppen hade vägen regnat bort där fick jag ta fram mina mtb kunnskaper. Jag hoppade över kanterna och sprickorna sen var det bara att cykla vidare till toppen. När jag kom hem stog Ebba och väntade på att vi skulle gå ner till stranden och plocka stenar och snäckor. På eftermiddagen åkte vi ner till Nerja och gick lite på strand promenaden vi passade på att äta när vi var där. Svärdfisk tog jag och Maria och dom andra tog kyckling. Jag ska bara träna lite lätt imorgon men jag ska nog ut och åka moppe som ett svin och jag ska tuta värre än en riktig inföding. Nu ska vi titta på nån film innan vi går och knoppar.

1 kommentar:

  1. Låter helt uuuuuunderbart!!! ett råd stanna ett tag till! här snöar det igen (måndag 29/3 kl 10)

    SvaraRadera