fredag 26 mars 2010

Cykel bränna

Idag blev det lite varmare som dom lovade, jag körde mest intervaller och benen var rejält krokiga. Igår blev det rejält med klättring , hittade några åsnestigar som gick rätt upp i bergen och jag hamnade upp i målnen och det blev dyngsurt och kallt. Men när jag skulle ner satt jag på mig regnjackan sen var det bara att fräsa ner och det värkligen fort. När jag kom hem efter 4,30 tim stog maten klar på bordet,har ett bra service team med mig här nere. Idag passade vi på att sola vid poolen och även äta ute,man kann gott säga att jag saknar inte snön.

2 kommentarer:

  1. åååhhhh fasen va nice!!! E avis!!! vill oxå cykla där det är varmt och backigt!!!

    har anmält mig till bosänlägret jag med!!!

    SvaraRadera
  2. mm!! nice!! vill oxå vara där! ha´de! stor pralen

    SvaraRadera