söndag 28 februari 2010

Syd Afrika igår och Mallis idag och sedan skotta snö på efm. Det blir tuffa resor när man vill se sig om i världen. Trainern är otroligt bra tränings redskap på vintern men man börjar bli lite trött på inne cykling. Hela vintern har träningen nästan gått som på räls men dom senaste veckorna har gått tungt rent ut skit tungt. Jag har varit trött på kvällarna och inte fått ut någon efekt i träningen,Stressigt på jobbet,skotta snö och os har bidragit till att det har blivit lite sömn.Idag känndes det ganska bra på mängden, jag provade några tempoöknigar i några 13% backar och benen svarade relativt bra. Benen blev otroligt stumma men återhämtningen känndes kanon. När jag hade duchat blev det ett åtehämtningspass med Ebba, det började med någon slags brottning som gick över till kuddkrig i våran säng och jag blev ordentligt knäad på ögat av den lilla vilden. Nu är det ca 2v kvar till vi åker till Spanien och det ska bli otroligt härligt,det blir kul att min mamma åker med hon är 83 och ser verkligen fram till lite värme. Mina svärföräldrar åker med dom med , och Ebba hon bara längtar till poolen i trädgården. Maria tar med sin cykel även i år, och hon har kört trainer ganska mycket och blivit ganska stark på cykel. Hoppas det inte kommer mer snö och att det blir varmt så skiten går bort,jag vet snart inte vart jag ska lägga snön och är skit less på att skotta.

1 kommentar:

  1. är inte ett dugg avis på er som ska åka till värmen :) har det så himla bra här i kalla snöiga sverige haha

    SvaraRadera