söndag 31 januari 2010

Vilodagar

Jag har planerat att ha några vilodagar med början idag. Det gick inte som planerat eftersom att jag tog en tur på trainern i 1tim när jag kom hem från årsmötet i Norberg. Maria är i Götebog på inköpsmässa och Ebba ska sova hos mormor i natt och eftersom jag åker hemifrån kl 05,45 och dagis öppnar kl 06,30 får hom sova där. När jag kom hem från mötet var jag själv hemma och jag hade tre alternativ att fördriva tiden på,jag kunde diska,gåiväg med sopor eller cykla och cykeln vann. Pratade med världsmästar Benny i väckan, jag grattade honom för sin fina insats i cx vm, och hans kläder som han slarvade bort i Norberg är i säkert förvar hos mig (slarver). På fm i tisdags ringde Micke Ulander från tvck och undrade om jag är hemma ca 17,30 , han var på genomresa i Sala och ville svänga inn på en kopp kaffe. Det var skit trevligt att sitta och snacka cykel och om deras hus dom ska bygga, det är alltid kul när goda vänner hälsar på eller ringer. Träningen är inte mycket att skriva om, den går kanon som vanligt när man tränar själv är man odödlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar