måndag 11 januari 2010

Strulvecka

Skitvecka kan man säga,började i tisdags när Maria skulle köra Ebba till dagis.Hon hann precis komma ut på Norbergsvägen när det exploderade på höger fram och bilen säckade ihop där. Fjädern gick av längst ner och gick rätt ner i framdäcket och skar upp hela däcket som en konservöppnare. Det blev till att ringa till bärgaren som fick transportera den till verkstaden,Kanske får vi den på onsdag,min jobbar bil är klockren på att starta men inte denna vecka, jag har inte fått igång den ännu.Nu har jag fått låna mammas bil tills allt har löst sig. Hoppar över träningen idag eftersom jag känner någonting i halsen jag tror det är falskt larm men jag hoppar över idag. Det vore skönt om det kunde bli lite varmare så att man slipper köra all träning inne, fast det går otroligt bra att köra mängd med fortius men inget går upp mot ett härligt ute pass.Dennis från Norberg hälsade på i lördags och körde på min fortius i 2 tim och jag körde spinninghojen och jag körde tunga stå pass i alla backar, 1a backen är 5km + några småbackar och det slutar med en på 9km han blev trött och jag blev sliten i banen så båda blev nöjda.

2 kommentarer:

  1. Hej du ! Det tog ett tag innan jag upptäckte din nya blogg ! Försöker du mörka din träning eller varför har du inte tipsat om adressen ?
    Hälsa Maria o Ebba !
    Mvh
    Benny

    SvaraRadera
  2. Kul att du har hittat min blogg,det räcker väl att jag hittar din sida.Såg att ni laddar inför vm och att ni har snö och kallt,synd inför uppladdningen men det där är vardag för oss här uppe i landet. Och träningen går inte som planerat, den går bättre än vanligt men det kan vända fort. Lycka till på vm och hälsa Carina.

    SvaraRadera