söndag 24 januari 2010

Nu börjar vikten rasa, även vikten ligger bättre till i år än tidigare säsonger. En ganska jobbig vecka har det varit, jag har varit trött och ganska sliten och avslutade veckan med att försova mig på fredagen. Som tur är så är det väldigt ovanligt att jag försover mig men det händer ibland, på jobbet har dom skit kul åt mig när det händer. Jag körde ett kvällspass ute i lördags, jag trivs att köra ute i mörker på kvällarna och även tidigt på morgonen. Uppe med tuppen på söndagen rullade 07,30 och det blev lite mer än 4a tim, på mängd passen har jag tränat på tramptekniken och kommit på att jag trycker lite dåligt på slätkörning. Vet inte om det är inbillning men jag känner mig mycket starkare på väg just nu , det skall bli intresant när det är dags att speeda upp den gamla kroppen om det har blivit någon skillnad. Imorgon ska jag brottas med skivstången och jag tycker det är så grymt tråkigt, och efter det kör jag ett rullpass i ca 1 tim. Nästa söndag och måndag har jag planerat att ha som vilodagar, för övrigt så har jag tis och fre som vilodagar, men det är nyttigt att vila några dagar till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar