tisdag 8 december 2009

Skitväder

Nu en vecka efter Cypern resan har man upptäckt att solen var underbar där. Jag kommer inte ihåg om jag har sett solen den här veckan. Det har varit lite si och så med träningen nu några dagar, Maria har ätit julbord med ifk och hon jobbar ikväll och jag ska på julbord på torsdag ,det blir lite träning imorgon onsdag. Är det uppehåll kör jag ute några timmar med lampa och även på fredag. Till söndagen har jag beställt sol till mitt sköna mängdpass. På fredag ska vi till Ebbas dagis på lucia och fika efteråt. Imorgon blir jag klar med ett arbete i uppsala ,ska bli skönt att slippa åka den tråkiga vägen varje dag. Hemresan brukar vara skit jobbig,brukar bli trött på vägen hem ,det är lite tungt att gå ut och träna på kvällen efter en jobbig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar