tisdag 29 december 2009

Nu har jag varit ledig 1v och det börjar med bolibompa direkt på morgonen.Idag har jag lovat Ebba att vi ska bygga koja i skogen och ha picknick,just nu är det 17 grader ute så det är bara att vänta några timmar. Det har blivit ganska mycket pulka åkning dom senaste dagarna,Ebba har även släpat ut sin cykel för att hon vill träna. Hon testade att köra ner i våran lilla pulka backe men det gick bara några meter innan hon ramlade, jag tror att om jag puttar på lite fart kanske hon kommer ända ner innan hon ramlar,hon måste ju lära sig att hantra cykeln direkt.Själv har det blivit ganska bra träning fast det har blivit mycket innomhus pga kyla och snö,jag trivs ganska bra på trainern och har skaffat mer filmer som inte har så tvära backar, skitbra till rullpass och mängd. Det var många år sen det känndes såhär bra med träningen på vintern och jag har bara gått upp 1kg fast jag har slarvat med godis och mat.Nu skall jag börja förbereda picknicken, det börjar bli mycket tjat att nu är det nog varmt ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar