onsdag 30 december 2009

Imorgon är det tävling i Norberg,snödrevet är flyttat till nyårsafton i år. En ganska rolig tävling fast man har inte toppat sig direkt,det är bättre att vara snabb på sommaren. Hoppas det blir lite varmare imorgon -18 är köldgränsen och det gör ingenting om det blir lite varmare när vi kör. Idag gick jag upp 06,00 och körde ett pass inne det va -22 ute det var skit kallt när jag gick ut till garaget,mötte Maria i hallen när hon åkte till jobbet. Ebba och jag åkte ner till intersport och käkade med Maria idag,passade på att ta hem ett skidpaket till Ebba. Hon var otroligt ivrig att få på sig utrustningen när vi kom hem,det var inga problem med åkningen för henne,det går nog att få inn några kronor på henne i framtiden he he.

2 kommentarer:

  1. Såg att det gick rätt bra, 5:a! En kvart kortare åktid än förra året ser jag. Ny bana för i år?

    Vi hörs
    /Erik

    SvaraRadera
  2. Jag är ganska nöjd fast det är svårt att tävla mot crossar med mtb. Men jag var 1a mtb över mållinjen. Pga all snö blev det för dyrt att ploga upp småvägarna där banan gick förra året. Det blev ursprungsbanan som är en enda lång raka.

    SvaraRadera