måndag 23 november 2009

Helsingfors kryssning

Det blev en trevlig helg i Helsingfors. Jag gick nog upp 16 kg tror jag, man har inte vågat kliva på vågen ännu. Idag körde jag 1tim med min nya Silva alfa 6, det blev en otrolig skillnad på på ljus. Vanlig halogen har gult ljus och alfa 6an har vitt ljus. Nu börjar jag räkna ner dagarna, på torsdag åker jag till Cypern och cyklar några dagar. Fri resa fritt boende och fri hyra av cyklar tackar man inte nej till. Det ska vara ca 20-22 grader varmt där nu. Vi blir 5st cyklister som åker ner på torsdag em. Har fått ett program för alla dagarna och det ser grymt roligt ut.

1 kommentar:

  1. Trist att vara förkyld. Men jag var sjuk precis samma period förra året, hoppas det inte blir så långdraget bara!!! Hoppas du klarar dig från sjukdommar och får det fint på cykelsemestern!! Fin blogg!!! den är nu tillaggd på min och irmis blogg!!!

    SvaraRadera